خودروصنعت، معدن، تجارت

افزایش تولید باکیفیت فنر سازی زر سیستان در سال اقتصاد مقاومتی

مدیر عامل شرکت فنر سازی زر سیستان گفت: تولید متنوع و کیفی عامل مهمی جهت کسب رضایت مشتریان و افزایش سهم بازار داخلی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس امینی مدیر عامل شرکت فنر سازی زر سیستان پس از بازدید از نمایشگاه خودرو، قطعات وصنایع وابسته زاهدان گفت: سایپا در این نمایشگاه ثابت کرد که در چند سال اخیر باتوجه به تولید متنوع محصولات کیفی می تواند با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های داخلی  این چرخه مهم صنعت کشور را به جلو پیش ببرد.

امینی گفت: شرکت فنرسازی زر سیستان که تولید کننده قطعات پابندهای فنر SKL14 , SKL12 می باشد،بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع فنر خاورمیانه در حمل و نقل ریلی درسال اقتصاد مقاومتی فعالیت گسترده ای انجام داده است.

وی گفت:این شرکت علاوه بر این قطعات، قطعاتی همچون پیچ بتنی تراورس- پلاک کوچک- بزرگ ناودانی تراورس بتنی و انواع بوشهای فلزی خودرو را در سبد اصلی محصولات خود دارد.

مدیر عامل فنر سازی زر سیستان تاکید کرد: در این دوره از نمایشگاه سایپا با ۱۲ نماینده منتخب در استان شرکت دارد که میتواند نقطه عطفی برای ارتباط مستقیم شهروندان زاهدانی با شرکت باشد تا از نزدیک نسبت به وضعیت خودروهای موجود اطلاعات دقیق تر بدست آورند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی خودرو زاهدان تا ۳۰بهمن ماه دایر و گروه خودرو سازی سایپا از ساعت۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان خواهد بود.

منبع

سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا