امور زیربناییتعاون و اشتغال

همکاری اتاق تعاون و کمیته امداد

دبیر کل اتاق تعاون ایران از امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق تعاون و کمیته امداد در کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ماشاء الله عظیمی در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: این تفاهم‌نامه همکاری با هدف توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به امضا رسیده است.

وی اظهارداشت: خوشبختانه در کنار هدف های اقتصادی هدف های اجتماعی نیز در ذات تعاون نهفته است.

دبیر کل اتاق تعاون ایران گفت: تعاونی ها شایع ترین، گسترده ترین و جهانی ترین شبکه های اقتصادی و اجتماعی هستند که هر روز طرفداران بیشتری را به خود می بینند.

وی در ادامه افزود: فلسفه تشکیل کمیته امداد اشتغالزایی، توانمندسازی، فقرزدایی و مواردی از این دست در جامعه است.

عظیمی بیان داشت: خوشبختانه امروز جنبه های توانمندسازی در این نهاد نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته که رسالت اتاق تعاون نیز تشکل سازی اقتصادی و توانمند سازی است.

وی تصریح کرد: این اتاق علاوه بر توانمندسازی در بحث تامین نیازهای جامعه نیز بسیار نقش آفرین است چرا که از وجود تعاونی ها و اتحادیه های قدرتمندی در حوزه تهیه و توزیع برخوردار است.

دبیر کل اتاق تعاون ایران گفت: در حال حاضر چهارهزار و ۷۰۰ تعاونی تهیه و توزیع با پراکنش های مناسبی در سراسر کشور فعال هستند که می توانند برخی از نیازهای جامعه را بصورت نقد و اقساط برطرف کنند.

وی در این مصاحبه رادیویی از رونمایی بسته جهیزیه برای زوج های تحت پوشش کمیته امداد خبرداد و افزود: اقلام جهیزیه کاملا ایرانی و در راستای اقتصاد مقاومتی است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا