بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

اسامی برندگان جایزه‌های میلیاردی اپلیکیشن موبایلی سکه

به‌پرداخت ملت با هدف ترغیب مشتریان خود به استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی سکه جشنواره‌ای را از تاریخ اول دی ماه ۹۶ لغایت ۳۱ فرودین ۱۳۹۷ برگزار کرده که اسامی برندگان جوایز میلیاردی این جشنواره به صورت مرحله‌ای و به قید قرعه اعلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی به پرداخت ملت، مدت زمان این جشنواره چهار ماه از تاریخ یکم دی‌ماه ۹۶ لغایت سی‌و‌یک فروردین‌ماه ۹۷ است و تمام مشترکین و مشتریان می‌توانند با انجام تراکنش‌های مالی توسط نرم‌افزار سکه در این جشنواره و قرعه‌کشی‌ها شرکت داشته باشند.

در این جشنواره روزانه سه هزار عدد شارژ سیم‌کارت ۱۰ هزار ریالی به قید قرعه‌کشی به کاربرانی اهدا می‌شود که در همان روز به نصب نرم‌افزار اقدام کرده‌اند. همچنین هفته‌ای یک عدد تلفن همراه آیفون X به قید قرعه با حداقل هزار امتیاز به افراد اهدا می‌شود. با انجام حداقل یک تراکنش مالی در هفته می‌توان هزار امتیاز دریافت کرد. هر هفته کلیه قبوض ۱۰ نفر به ارزش ۲ میلیون ریال نیز که حداقل یک تراکنش مالی در همان هفته انجام داده باشد، پرداخت می‌شود. جوایز به‌پرداخت ملت به این موارد محدود نمی‌شود و ماهانه دو نفر که حداقل ۱۵۰۰ امتیاز یعنی چهار تراکنش در ماه، کسب کرده‌اند، می‌توانند برای دیدن مسابقات جام جهانی به روسیه سفری به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال داشته باشند. در نهایت به یک نفر آپارتمانی به ارزش چهار میلیارد تومان به یک نفر در این دوره چهار ماهه یعنی از ابتدای دی‌ماه ۹۶ تا آخر فروردین ۹۷ اهدا می‌شود.

اسامی برندگان خوش‌شانس مرحله دوم جشنواره سکه (دی و بهمن ماه ۹۶) به قید قرعه تعیین شده و اسامی آنان در اینجا اعلام می‌شود.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا