خودروصنعت، معدن، تجارت

سایپا در توسعه محصول و رشد کیفیت پیشتاز است

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان خوزستان گفت: گروه سایپا با افزایش کیفیت و تنوع محصول گام بلندی در کسب رضایت مشتری برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل سازمان حمل و نقل پایانه های استان خوزستان در حاشیه بازدید از غرفه سایپا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اهواز گفت: گروه سایپا در چند سال گذشته به لحاظ توسعه محصول و کیفیت روند روبه رشدی داشته است.

وی افزود: محصولات سنگین و تجاری گروه سایپا در زمینه حمل و نقل با توجه به همکاری مشترک با برند های مطرح جهانی در بین مردم و سازمان ها طرفداران زیادی دارد و مطمئنا با افزایش تولید سهم بالایی از بازار خودرو عمومی شهری و سنگین را از آن خود خواهد کرد.
بهرامی نیا اظهار کرد: محصولات سایپا با یهره گیری از تکنولوژی روز و امکانات رفاهی باعث رضایت مشتریان و همچنین توسعه بازار این مجموعه شده است.
وی بیان کرد: گروه خودرو سازی سایپا در چند سال گذشته در زمینه توجه به سلایق مشتری در تولیدات، تنوع محصول و افزایش کیفیت اقدامات مناسبی انجام داده است‌.
مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان خوزستان افزود: امروزه یکی از دغدغه های مُسئولین آلودگی هوا در کلان شهر ها است و قطعا محصولاتی که استانداردهای زیست محیطی را بتوانند پاس کنند از اولویت بالاتری جهت حضور در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری برخوردار خواهند بود و در این بین محصولات سایپا نقش موثری دارد.

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا