انرژی

افتتاح پروژه تصفیه آب لواسان با حضور وزیر نیرو

یک عضو مجمع نمایندگان تهران از حضور در پروژه افتتاح تصفیه آب لواسان و بازدید از پروژه های عمرانی و فرهنگی این شهر خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: پروژه تصفیه آب لواسان به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران افتتاح شد. این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که ۳۰ درصد آب تهران از سد لتیان تامین می‌شود و این تصفیه خانه در شبانه روز توانایی تصفیه ۱۲ هزار متر مکعب آب را دارد که می‌تواند در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

او ادامه داد: این پروژه از سال ۸۲ به تصویب رسیده بود که امروز بهره‌برداری شد و کلنگ توسعه آن نیز توسط آقای هاشمی (استاندار تهران) زده شد.

همچنین بخوانید

ذوالقدر همچنین از بازدید از برخی پروژه‌های کشاورزی، عمرانی و فرهنگی شهر لواسان و دیدار با شهردار این شهر خبر داد.

او توضیح داد: گلخانه‌ای که در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود، توانایی تامین نیاز گل لواسان را دارد و پروژه آنفی تئاتر این شهر جزو کارهای ارزشمند محسوب می‌شود. همچنین قرار است جشن شکوفه‌های گیلاس در نوروز برگزار شود و سازه‌ای برای فعالیت فرهنگی با فعالیت ۲۰۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

ذوالقدر تاکید کرد: هر چه نمایندگان تعامل بیشتری با مسئولین منطقه داشته باشند بیشتر در جریان فعالیت‌های قرار می‌گیرند و اگر نواقصی وجود داشته باشد می‌توانند نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا