بورسبورس کالا

سهم بزرگ تالار صنعتی در معاملات امروز

 

ارزش کل بازار امروز چهارشنبه نهم اسفند در رینگ‌های داخلی و صادراتی حدود هزار میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال است که در ۲۰۷ قرارداد انجام شد. در این میان، تالار صنعتی بیشترین ارزش (حدود ۷۱۵ میلیون ریال) را در معاملات بازار فیزیکی بورس‌کالا داشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ارزش کل بازار امروز چهارشنبه نهم اسفند در رینگ‌های داخلی و صادراتی حدود هزار میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال است که در ۲۰۵ قرارداد انجام شد. در این میان، تالار صنعتی بیشترین ارزش (حدود ۷۱۵ میلیون ریال) را در معاملات بازار فیزیکی بورس‌کالا داشت. بعد از آن تالار پتروشیمی رتبه دوم ارزش معاملات (۵۷۰ میلیون ریال) را به خود اختصاص داد.

همچنین بخوانید

گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات پتروشیمی دو هزار و ۱۵۰ تن قیر، ۵۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۱۰۰ تن مواد پلیمری و ۶ هزار تن وکیوم باتوم معامله شد. همچنین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن قیر، و ۷۰۰ تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالا به فروش رسید.

همچنین ۱۲۰ تن شمش و بیلت آلومینیوم، یک هزار تن سیمان تیپ یک، ۱۵ هزار تن تیرآهن ۱۴ و ۱۵ هزار تن شمش بلوم نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.

علاوه براین چهار هزار تن گندم خوراکی، ۲۰۰ تن روغن خام و ۲۰ هزار قطعه جوجه یکروزه در تالار محصولات کشاورزی معامله شد. شش تن ذرت دانه‌ای نیز در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید.

تالار صنعتی  

امروز چهارشنبه نهم اسفند، شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰) SP5با ارزشترین محصول تالار صنعتی بورس‌کالا بود. این محصول امروز توسط «مجتمع فولاد خوزستان» با ارزش حدود ۳۱۲میلیارد ریال معامله شد. قیمت هر کیلو شمش بلوم در این معامله دو هزار و ۸۰ تومان در نظر گرفته شد. کم ارزشترین محصول این تالار نیز متعلق به سیمان تیپ ۱ به عرضه کنندگی سیمان اصفهان است. این محصول به قیمت هر کیلو ۱۳۱ تومان و به حجم ۱۰۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

تالار محصولات پتروشیمی

امروز نهم اسفند، استایرن منومر با قیمت هر کیلو شش هزار و ۱۶ تومان بیشترین ارزش تالار محصولات پتروشیمی و فراورده‌های نفتی را به خود اختصاص داد. عرضه کننده این محصول شرکت «پتروشیمی پارس» بود. ارزش این محصول امروز ۲۲۳ میلیارد ریال بود. قیر ۸۵۱۰۰ به عرضه کنندگی «نفت پاسارگاد تبریز» نیز کمترین ارزش این بازار (یعنی ۳۵۶ میلیون ریال) را از آن خود کرد. قیمت این محصول هزار و ۴۲۵ تومان بود که به حجم ۲۵ تن معامله شد.

همچنین امروز گندم خوراکی به عرضه کنندگی استان فارس همچنان بیشترین ارزش معاملات (۱۱ میلیارد ریال) را در بازار فیزیکی بورس کالا از آن خود کرد. این محصول امروز به قیمت هر کیلو ۹۱۹ تومان و به حجم ۱۲۰۰ تن معامله شد. کمترین ارزش معاملات این الار هم امروز به جوجه گوشتی یک روزه تعلق داشت. این محصول به قیمت هر کیلو ۱۶۵۰تومان توسط شرکت «اجداد ارم» عرضه و معامله شد.

• اطلاعات کل بازار (۹ اسفند)

02

 

 

منبع
اقتصاد.آنلاین - لیلی شهیر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا