بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نسخه جدید همراه کارت ۳.۱ قابل دسترسی است

همراه کارت نسخه جدید ۳.۱ خود را ارائه کرد. این اپلیکیشن به کاربران خود توصیه می‌کند در صورتی که از نسخه‌های قبل از نسخه ۳ استفاده می‌کنند، بهتر است برای حفظ کارت‌های مبدا و مقصد خود در بخش تنظیمات، برای همگام‌سازی اطلاعات اقدام کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباط فردا، از ویژگی‌های جدید همراه کارت ۳.۱ می‌توان به مواردی مانند بهینه‌سازی و نهایی شدن نسخه آزمایشی اسکن شماره کارت‌های بانکی، قابلیت پرداخت با QR Code، پرداخت توسط ساعت، استفاده از حساب کاربری اندرویدی، درخواست پول از دیگران به صورت صورتحساب، خرید شارژ تلفن همراه و بسته اینترنت برای شماره تلفن‌هایی که روی تلفن همراه ذخیره شده‌اند و حذف پیام‌های دریافتی اشاره کرد.

در این نسخه جدید همچنین برای افزایش ضریب امنیت، در صورتی که چند بار رمز اشتباه وارد شود، حساب به صورت موقت مسدود می‌شود. همراه کارت همچنین شماره کارتی را که کاربران ذخیره کرده‌اند به صورت پیش‌فرض در نظر کمی‌گیرد و هنگام درخواست برای دریافت پول برای افرادی که شماره حساب کاربر را نمی‌دانند، می‌فرستد. در این نسخه جدید همچنین می‌توان سایر افرادی را که در فهرست مخاطبین تلفن همراه کاربر هستند به استفاده از همراه کارت دعوت کرد.

سامانه همراه کارت نرم‌افزاری ساده، کاربردی و رایگان برای انجام فعالیت‌های پرداخت‌های بانکی مانند انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری و پرداخت خریدهای اینترنتی از طریق موبایل است. همراه کارت در دو نسخه سیستم عامل‌های Android و iOS عرضه شده و برروی ساعت‌های هوشمند نیز قابل استفاده است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا