بورس

سپهر نوید آفرین صاحب بلوک ۱۰ درصدی فروشگاه رفاه شد

پس از گذشت چهار روز رقابت ، امروز سه شنبه بلوک ۱۰.۰۸ درصدی سهام شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه به یک شرکت بازرگانی خصوصی فعال در واردات مواد غذایی و حیوانات زنده واگذار شد.

به گزارش خبرنگار بورس پایگاه خبری آرمان اقتصادی ؛ روز شنبه بانک ملت تعداد ۴۵,۴۴۳,۸۱۰ سهم معادل ۱۰.۰۸ درصد از سهام غیر مدیریتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه (سهامی عام) را با شرایط  نقد و اقساط به قیمت پایه هر سهم ۹,۵۰۱ ریال روی میز فروش فرابورس  گذاشت که پس از رقابت ۴ روزه طی روز جاری به قیمت ۱۶۵۵ تومان به ازای هر سهم از سوی کارگزاری سی ولکس کالا برای یک شرکت بازرگانی خصوصی خریداری شد.

بررسی ها نشان می دهد این بلوک مدیریتی امروز از سوی شرکت بازرگانی سپهر نوید آفرین خریداری شده است. به این ترتیب باید این شرکت حقوقی ظرف ۲۰ روز آینده برای قطعی شدن معامله مذکور مبلغ ۷۵ میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۵۵۰ تومان را در حساب خود کنار بگذارد .

شرکت بازرگانی سپهر نوید آفرین به مدیر عاملی امیر حسین ابو ترابیان در مرداد ماه سال ۱۳۸۴ شمسی ثبت شده و در زمینه واردات مواد غذائی،حیوانی،نباتی،آشامیدنی،محصولات وابسته،نباتات وحیوانات زنده ودرزمینه صادرات کلیه کالاهای مجاز فعالیت می کند.

به این ترتیب با واگذاری این دارایی ، بانک ملت از ترکیب هیات مدیره فروشگاه های زنجیره ای رفاه خارج می شود.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه دارای ۱۹۱۰ نفر پرسنل دائمی و ۱۰۷۹ کارمند موقت ساعتی است و در پایان عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۵ توانسته با سرمایه ۴۵ میلیارد و ۴۱ میلیون و یکصد هزار تومانی سودی ۴۵۶ ریالی به ازای هر سهم را محقق سازد.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا