بانکبانک و بیمه

مذاکره بانک سرمایه با ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر

جلسه بررسی نحوه همکاری‌های بانک سرمایه با شرکت‌های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر با حضور مدیران ارشد هر سه مجموعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی ، در جلسه‌ای که با حضور حمیدرضا حدادزاده مالک شرکت ایرتویا، کریمی مدیرعامل شرکت هلدینگ میلاد شهر، محمدرضا خانی رییس هیات مدیره و علیرضا حیدرآبادی‌پور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه و دیگر مدیران ارشد هر سه مجموعه برگزار شد، نحوه همکاری‌های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه می‌توان به ارایه تسهیلات اعتباری به عاملان فروش شرکت ایرتویا، نصب دستگاه‌های کارتخوان و خودپرداز در نمایندگی‌های شرکت ایرتویا، افتتاح باجه اختصاصی ریالی – ارزی در شرکت‌های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی – ریالی و انجام کمپین تبلیغاتی مشترک با شرکت ایرتویا اشاره کرد.

با آغاز به کار تیم مدیریتی جدید در اواخر سال گذشته، مذاکرات فشرده و مستمری با صاحبان صنایع و شرکت‌های بزرگ خدماتی و تجاری برای گسترش حوزه فعالیت بانک و جذب حداکثری منابع در حال انجام است و مذاکره با شرکت‌های ایرتویا و هلدینگ میلاد شهر نیز در همین راستا صورت پذیرفته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا