بورسبورس اوراقخودرو

واکنش “خکاوه” به یک خبر سازمانی منجر به کاهش قیمت سهام شد

سایپا دیزل که اخیرا” با تعدیل منفی ۱۸۰ درصدی، شوک ناخوشایندی به سهامداران وارد کرده در مورد خبر منتشره در تارنمای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توضیح داد و با کاهش قیمت سهام روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سایپا دیزل که هفته پیش با تعدیل منفی ۱۸۰ درصدی ( از ۱۶۵ زیان به ۴۶۲ ریال زیان)، شوک ناخوشایندی به سهامداران وارد کرده و بورس تهران هم تا ۲۶ اسفند به علت عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت ، اقدام به تعلیق آن کرده، امروز در مورد خبر منتشر شده در تارنمای اینترنتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توضیح داد و با کاهش قیمت سهام روبرو شد.

“خکاوه” که عدم تحقق افزایش سرمایه و متعاقب آن افزایش ۱۲ درصدی هزینه مالی و عدم تحقق پیش بینی فروش و تولید ۴۰۰۰ و ۴۶۵۴ دستگاه را از جمله دلایل افزایش زیان دانسته ، اعلام کرد: عطف به خبر منتشر شده در تارنمای اینترنتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور (مورخ ۱۶ اسفند۹۶) مبنی بر انعقاد قرارداد طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری لازم به توضیح است که شرکت در سال ۹۵ قراردادی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بابت این موضوع منعقد (قبلاً اطلاع رسانی شده بود) که متعاقب آن در سال ۱۳۹۶ از محل تعهدهای ایجاد شده با همکاری سازمان راهداری و بانک عامل اقدام به واگذاری تعدادی از محصولات کرده و این امر در سال ۹۷ نیز ادامه خواهد یافت.

طرح جدید مطرح شده از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مراحل کارشناسی بوده و هرگونه اتفاق جدید اطلاع رسانی خواهد شد. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا