بورس

تالار صادراتی بورس کالا متنوع شد

تالارفرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۵۶ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۶۳۵ تن خوراک دام و طیور، ۱۰ کیلوگرم شمش پلاتین و ۲۲ هزار دوز مواد ژنی گاو است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از بورس کالا، تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه میزبان عرضه ۱۳۸ هزار و ۳۴۰ تن سنگ آهن دانه بندی، قیر، عایق رطوبتی و آرد گندم است.

این تالار شاهد عرضه ۱۰۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، ۱۹ هزار و ۳۴۰ تن قیر، عایق رطوبتی و ۱۴ هزار تن آرد گندم است

بر اساس این گزارش، ۲۱ هزار و ۵۴۴ تن مواد شیمیایی، ۲۶ هزار و ۱۶۰ تن وکیوم باتوم، ۸ هزار تن گوگرد و ۵۴ هزار تن انواع قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۱۰ هزار تن تختالc شرکت فولاد خوزستان و یک هزار تن شمش هزار پوندی شرکت ایرالکو و ۵۰ کیلوگرم شمش طلای زرمعدن اختران در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی در آخرین روز هفته شاهد عرضه ۱۵۸ هزار و ۴۰ عدد تخم مرغ نطفه دار به قیمت ۹ هزار ریال برای هر عدد است.

همچنین ۱۰۰ تن روغن خام سویا، یک هزار تن شکر خام، ۴ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید، ۲۱ هزار تن گندم خوراکی و ۲ هزار تن گندم دوروم در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

علاوه بر این، ۳ هزار و ۷۲۵ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی وبه صورت فیزیکی و ۷ هزار و ۷۹۳ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا