بانکبانک و بیمه

بانک مهر اقتصاد به کمک خوزستان رفت


بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، هزینه های مربوط به تهیه و چاپ سررسید نوروزی را صرف جنگل کاری در ۱۸۰ هکتار از اراضی استان خوزستان می کند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، این بانک به منظور کمک به مرتفع شدن مشکلات مربوط به پدیده گرد و غبار و ریزگردها در استان خوزستان، تلاش دارد تا بر مبنای مسئولیت های اجتماعی خود ۱۸۰ هکتار از اراضی بایر و لم یزرع این استان را جنگل کاری کند.

بر اساس این گزارش، بانک مهر اقتصاد در صدد است تا با کاشت نهال در مناطق کانونی ریزگردها علاوه بر بیابان زدایی، احیای محیط زیست و مقابله با ریزگردها ضمن کاهش آلودگی هوا، به سهم خود در ارتقاء سطح سلامت و بهبود شرایط زندگی هموطنان عزیزِ جنوب و غرب کشور نقش آفرین باشد.
این بانک بنا دارد تا با به کارگیری یک کارشناس منابع طبیعی پس از جنگل کاری اراضی مورد نظر، مراقبت از نواحی درختکاری شده را نیز به مدت سه سال بر عهده گیرد تا نظارت کافی بر حُسن انجام کار برای به ثمر نشستن نهال های غرس شده به عمل آید.
قابل ذکر است این عملیات بیابان زدایی و جنگل کاری در کانون اصلی ریزگردها در نزدیکی شهر اهواز حوالی ایستگاه خسروی در مسیر جاده اهواز به ماهشهر انجام می شود که بانک مهر اقتصاد با در نظر گرفتن اهمیت حفظ محیط زیست و نقش مهم آن در کیفیت زندگی و سطح سلامت مردم به منظور کمک برای مقابله با پدیده ریزگردها بخشی از هزینه های مسئولیت اجتماعی خود در ایام نوروز را در جهت مرتفع شدن این معضل اختصاص داده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا