اقتصاد کلان

انقلاب اسلامی به ما آموخت که باید به توانایی های خودمان تکیه کنیم

در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان اموال تملیکی مطرح شد:
انقلاب اسلامی به ما آموخت که باید به توانایی های خودمان تکیه کنیم
به گزارش آرمان اقتصادی، امین دلیری مدیرعامل این سازمان به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع کارکنان این سازمان با بیان دستاوردهای که انقلاب اسلامی افزود: انقلاب به ما آموخت که باید بر روی توانایی خودمان تکیه کنیم تا دست بیگانگان از کشور قطع گردد و در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه از زمان های قدیم ظلم و خوی قدرت طلبی در برخی افراد و کشورها وجود داشته است لذا معدود ملت هایی هستند که سعی دارند بر روی پای خود بایستند. ملت ایران در زمان انقلاب برای استقلال کشور و جدایی از وابستگی به غرب و بیگانگان شهدایی داده، پس از آن نیز در ۸ سال دفاع مقدس از این انقلاب حمایت و محافظت نموده و بعد از آن شهدای حرم تکمیل کننده و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب بوده اند و هرگز فراموش نخواهیم نمود که برای چه انقلاب کرده ایم که این موضوع را می توان از  علاقه و همراهی مردم با انقلاب، آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) درک نمود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با لطف خداوند و سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) به پیروزی رسید و بعد از آن هم با توکل به خدا توانستیم از بحران هایی فرهنگی، اقتصادی و … که برای کشور بوجود آوردند عبور کنیم. حال پس از گذشت ۳۸ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنوز کشورهایی هستند که می خواهند ایران را با ابزار تحریم و تهدید تحت سلطه خود درآورند تا از منابع خدادادی که در سرزمین ما وجود دارد را به تاراج ببرند.
وی در ادامه گفت: با تبدیل تهدیدها به فرصت ها توانسته ایم صنایع پیشرفته و مدرن و همچنین در راستای دفاع از حریم مرزهای کشورمان پیشرفت چشمگیری در ساخت تسلیحات نظامی داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پایان با اشاره به قوانین جدید تاثیرگذار در کاهش فروش کالاهای قاچاق در سالجاری و توقف بیش از ۶ ماهه فروش کالاهای قاچاق گفت: طبق وظایف حاکمیتی که بر عهده سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است، دپوی کالاهای قاچاق در انبارهای سراسر کشور با هزینه های هنگفتی برای این سازمان همراه بوده و سازمان را با مشکلات متعددی روبرو کرده است ولی با این وجود بعنوان دستگاه حاکمیتی باید تمرکز ما بر اجرای دقیق وظایف قانونیمان باشد.

منبع: روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا