اقتصاد کلان

شرایط برای واگذاری املاک وثیقه ای فراهم است

در راستای تعیین تکلیف املاک وثیقه ای رخ داد:
شرایط برای واگذاری املاک وثیقه ای فراهم است
عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول از تسهیل شرایط واگذاری املاک وثیقه ای به صاحبان آن املاک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شهرام تیموری معاون امور حقوقی این سازمان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای مساعدت به وثیقه گذارانی که اموالشان به نفع دولت ضبط شده است، املاک وثیقه ای، خارج از مزایده و بصورت مذاکره به صاحبان وثیقه، با اقساط بلند مدت واگذار می گردد تا ضمن احقاق حقوق دولت، آسیب کمتری به وثیقه گذارانی که نیت خیر داشته اند وارد شود.
تیموری با اشاره به تسهیل در شرایط تحویل املاک واگذار شده به خریداران افزود: املاک تجاری، اداری و بعضاً مسکونی با پرداخت ۳۵ درصد از ثمن معامله قابل تحویل خواهد بود.
وی در پایان اظهار داشت: از تمهیداتی که در سال جاری جهت شفافتر شدن امور و روانسازی فروش املاک تحت تملک، انجام داده ایم برگزاری ماهانه ۲ مزایده بصورت الکترونیکی و عادی بوده که در همین راستا تعدادی مزایده بصورت فوق العاده نیز در نظر گرفته شده است و تصریح کرد: خریداران جهت شرکت در مزایده های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی می توانند به وبگاه این سازمان به آدرس www.tamliki.ir مراجعه نمایند.


منبع: روابط عمومی سازمان اموال تملیکی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا