بانکبانک و بیمه

کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتسال بانک اقتصادنوین در مسابقات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتسال بانک اقتصادنوین در مسابقات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصیتیم فوتسال بانک اقتصادنوین در نهمین دوره مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تیم فوتسال بانک اقتصادنوین در دیدار نهایی این دوره از مسابقات نتیجه را ۴ بر ۲ به حریف واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
پیش از این تیم فوتسال بانک اقتصادنوین در دیدار نیمه نهایی موفق شد تیم فوتسال بانک آینده را با حساب ۷ بر ۶ در ضربات پنالتی شکست دهد و به دیدار پایانی راه یابد. این دیدار در پایان وقت اضافه ۲ بر ۲ پایان یافته بود.
در مرحله یک چهارم نهایی نیز تیم فوتسال بانک اقتصادنوین به مصاف تیم فوتسال موسسه مالی و اعتباری ملل رفت که موفق شد این تیم را به نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.
در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۴ تیم در دو گروه برگزاری شد تیم فوتسال بانک اقتصادنوین با تیم‌های بانک‌های قوامین، آینده، سامان، ایران زمین، گردشگری و سینا در گروه دوم قرار داشت که در نهایت موفق شد به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.


منبع: روابط عمومی بانک اقتصاد نوین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا