بانکبانک و بیمه

دیدار نوروزی دکتر صیدی با کارکنان بانک صادرات زنجان

مدیرعامل بانک صادرات ایران اولین روزهای کاری سال ٩٧ را با دیدار از مدیران استانی و کارکنان شعب کشیک بانک صادرات زنجان آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حجت اله صیدی در دیدار با مقامات محلی شهر زنجان و همچنین مدیران و کارکنان بانک صادرات این استان، اهداف بانک را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص «حمایت از کالای ایرانی» مورد پیگیری قرار دادند.

بنا بر این گزارش، دکتر صیدی ضمن دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران استان زنجان، از شعبه مرکزی (کد ١٣٠) و شعبه میدان آزادی (کد ٩٠٠) شهر زنجان بازدید و اهداف کلان بانک در خصوص جذب منابع در سال جدید، تکریم ارباب رجوع و تقویت بازاریابی را مورد توجه قرار دادند. وصول مطالبات، تحرک بیشتر برای صدور ضمانت‌نامه‌ها و اعتبارات اسنادی نیز از دیگر توصیه‌های وی برای تقویت منابع و مصارف بانک در شعب این استان بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران، همچنین طی دیداری با شهردار زنجان، درخواست‌های مطرح شده برای عاملیت بانک صادرات ایران در فعالیت‌های جاری و پشتیبانی از پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهر را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا