خودروصنعت، معدن، تجارت

با ۲۰میلیون تومان چه خودرویی می‌توانید بخرید؟

«با پول خود چه خودرویی می‌توانم بخرم؟» این سوال بسیاری از مشتریان بازار خودرو است.

 در حال حاضر و در شرایطی که قیمت خودرو در بازار با جیب بسیاری از خریداران خودرو همخوانی ندارد، این سوال ذهن بسیاری از خریداران بازار خودرو را به خود مشغول کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرآنلاین، گروهی از مشتریان بازار خودرو، رقم‌هایی در حدود ۲۰ میلیون تومان در جیب خود دارند و یا این‌که خودروی قبلی خود را می‌خواهند بفروشند و خودروی جدید بخرند. این گروه اگر در بازار خودروهای دست دوم به دنبال خرید خودرو هستند، در نمایشگاه‌ها چندین مدل خودرو برای فروش گذاشته شده است.

یکی از خودروهای پیشنهادی نمایشگاه‌داران، پژو۲۰۶ تیپ۵ (هاچ‌بک) مدل سال ۱۳۸۱ است که با قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین تیبا EX مدل ۱۳۸۹ حدود ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد. تیبا EX مدل ۱۳۹۱ را نیز نمایشگاه‌داران با قیمت ۱۹ میلیون تومان و تیبا EX مدل ۱۳۹۲ را با قیمت ۲۰ میلیون تومان به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.

در این میان، اگر خریداران رقمی بیش از ۲۰ میلیون تومان داشته باشند، فروشندگان خودرو در بازار رنوتندر۹۰ اتومات مدل ۱۳۹۳ را با قیمت ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا EX مدل ۱۳۹۳ را با قیمت ۲۱ میلیون تومان و تیبا EX مدل ۱۳۹۴ را با قیمت ۲۳ میلیون تومان پیشنهاد می‌دهند.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا