ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برگزاری دومین دور کمیسیون مشترک ایران و ساحل عاج در آینده نزدیک

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ساحل عاج ، با وزیر ارتباطات، اقتصاد دیجیتال و پست این کشور دیدار و از این مقام آفریقایی برای سفر به تهران دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، سفیرایران در دیدار با وزیر ارتباطات، اقتصاد دیجیتال و پست ساحل عاج  با یادآوری تاریخچه روابط سیاسی و دیپلماتیک میان دوکشور، همکاری‌های اخیر دوطرف در عرصه رسانه‌ای و سفر مدیرعامل خبرگزاری دولتی این کشور به ایران که منجر به امضای یادداشت تفاهم با خبرگزاری  دولتی ایران شد را مثبت ارزیابی کرد.

منصور شکیب مهر،  ضمن اعلام آمادگی  جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه مناسبات در زمینه رسانه، ارتباطات و فناوری اطلاعات با این کشور ، از برونو کنه جهت سفر به کشورمان دعوت کرد.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های کنونی ایران در زمینه‌های مختلف فنی، مهندسی، پزشکی، دارویی، نفت و گاز و … افزود: ظرفیت‌های مختلفی برای توسعه روابط در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد وایران آماده است تجارب و دانش بومی خود را با ساحل عاج به اشتراک گذارد.

در این دیدار برونو کنه نیز با تمجید از پیشرفت‌های ایران با وجود سال ها تحریم افزود: جمهوری اسلامی ایران به دستآوردهای چشمگیری در زمینه علوم و فناوری دست یافته و وی از هرگونه اقدامی در توسعه روابط در زمینه‌های مرتبط با وزارت متبوع خود استقبال خواهد کرد.

وی همچنین برگزاری دومین دور کمیسیون مشترک در آینده نزدیک را نقطه عطفی در ارتقای روابط دوجانبه و توسعه مناسبات قلمداد نموده و اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک به ایران سفر کند.

کنه علاوه بر وزارت ارتباطات، اقتصاد دیجیتال و پست، سخنگوی دولت ساحل عاج نیز است.
 انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا