ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آیفون‌های قرمزرنگ امروز معرفی می شود؟

طبق برخی گزارش‌ها، احتمالا اپل امروز قصد دارد رنگ قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس ( iPhone Red) را رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت the verge، اطلاعاتی که ویرجین موبایل منتشر کرده، حاکی از آن است که اپل امروز، دوشنبه، می خواهد گوشی های آیفون ۸ و ۸ پلاس قرمزرنگ را معرفی و رونمایی کند.

اسناد و منابع داخلی فاش شده توسط ویرجین موبایل نشان می‌دهند که نسل جدید رنگ قرمز گوشی‌های آیفون (RED PRODUCT) به زودی معرفی و عرضه خواهند شد و در دسترس کاربران و طرفداران خاص این رنگ منحصر بفرد قرار خواهند گرفت.

همچنین بخوانید

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که فرایند تولید آیفون ۱۰ (ایکس) قرمز بسیار طولانی‌تر از آیفون ۸ و ۸ پلاس است و علت آن نیز بکارگیری فریم استیل در آیفون ۱۰ است. برخلاف آیفون ۸ و ۸ پلاس که از لبه‌های آلومینیومی بهره می‌برند، آیفون ۱۰ از استیل ضدزنگ استفاده کرده است و همین امر هم  موجب دشوارتر شدن تولید آن در رنگ‌های دیگری همچون قرمز می‌شود.

در سال ۲۰۱۷ میلادی، غول تکنولوژی اپل به منظور جلوگیری از شیوع و مقابله با بیماری‌های خطرناکی همچون سل، مالاریا و ویروس ایدز (HIV/AIDS ) در کشورهای آفریقایی، کمک‌های انسان دوستانه بسیاری کرد و مبالغ هنگفتی نزدیک به ۱۶۰ میلیون دلار را برای کمک به مردم این کشورها از طریق کمپین‌های خیریه فعال در اپ استور جمع‌آوری کرده و به آن‌ها اختصاص داد.

یکی دیگر از گمانه‌زنی‌هایی که از مک رومرز ارائه شده آن است که احتمال دارد اپل در کنار رونمایی از آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس قرمزرنگ، از محصولات دیگری همچون قاب شارژر و شارژر بی سیم ایرپاور نیز رونمایی کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا