خودروصنعت، معدن، تجارت

تصاویر لو رفته از تست کیا اسپورتیج جدید۲۰۱۹

امیدواریم یکی از اقدامات کیا در اسپورتیج جدید استفاده از مواد با کیفیت‌تر باشد تا حس و حال بهتری را به سرنشینان انتقال دهد.

به گزارش  پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، حدود ۲.۵ سال پیش کیا نسل چهارم اسپورتیج‌های خود را به جهان معرفی کرد و به نظر می‌رسد، در آستانه سال فصل گرم ۲۰۱۹ کیا به فکر تغییر و فیس‌لیفت‌های جدید روی کراس‌اوور محبوبش افتاده است.

اسپورتیج

 در روزهای گذشته جدیدترین مدل فیس‌لیفت کیا اسپورتیج با پوشش‌های استتاری در حین تست‌های خیابانی دیده شده که براساس نظرات کارشناسی به چراغ‌های ۲ بخشی روزتاب مجهز است.  همچنین به نظر می‌رسد در این فیس‌لیفت با سپرهای تغییر یافته کرومی مجهز شده که که مه‌شکن‌های مدرن و دریچه‌های هوای جدید روی آن قرار گرفته‌اند.

اسپورتیج

زیر چادرهای استتاری در نمای عقب، چراغ‌های LED و متفاوت‌تر به چشم می‌خورد.

اسپورتیج

 عدم انتظار تغییرات گسترده در کابین نیز عجیب است، چرا که کیا در شرایط کنونی قصد ندارد از رقبای جذاب کلاس کراس‌اوورهای سایز متوسط کم بیاورد و عرصه رقابت را واگذار کند. ویژگی‌های کمک راننده در حدی گسترده و سامانه اطلاعات و سرگرمی مدرن از تغییرات قطعی اسپورتیج‌های جدید به شمار می‌آید. امیدواریم یکی از اقدامات کیا در اسپورتیج جدید استفاده از مواد با کیفیت‌تر باشد تا حس و حال بهتری را به سرنشینان انتقال دهد

اسپورتیج

هنوز نمی‌دانیم که آیا کیا از موتوهای جدید استفاده می‌کند یا خیر، اما پیش‌بینی می شود این خودروها با یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر ۱۸۱ اسب‌بخاری بهره می‌برد. مشتریان همچنین می‌توانند یک اسپورتیج  SX توربو ۲ لیتری ۴ سیلندر ۲۴۰ اسب‌بخاری با گشتاور ۳۵۲ نیوتن‌متر را سفارش دهند.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا