انرژی

بررسی زمینه‌های همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

فرصتها و زمینه‌های همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در بیستمین جلسه شورای عالی همفکری ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بیستمین جلسه شورای عالی همفکری ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور علی وطنی معاون توسعه معاونت علمی، سیروس وطنخواه دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل شد. 

وطنخواه در ابتدای این جلسه،  مقدمه‌ای از اهداف، راهبردها و اقدامات ستاد در حوزه همکاری‌های بین‌المللی شکل‌گرفته با سازمان‌های دولتی، انجمن‌ها و صنایع کوچک و بزرگ را برای اعضای شورای ستاد ارائه کرد.

در ادامه امیرحسین میرآبادی، مدیر کارگروه امور بین‌الملل و دیپلماسی فناوری این ستاد ضمن ارائه گزارش از اهداف و فعالیت‌ها و منابع آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، به اقدامات صورت‌گرفته در جهت برقراری ارتباط و بهره‌گیری از این فرصت در داخل کشور پرداخت.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، در پایان حاضرین جلسه نیز دیدگاه‌های خود را در زمینه استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی مطرح کردند.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا