بانکبانک و بیمه

آخرین خبرها از اعطای وام به کسبه پلاسکو

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران از معرفی کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو برای دریافت وام سه میلیارد ریالی(۳۰۰ میلیون تومانی) از بانکها خبر داد و گفت: روند پرداخت این تسهیلات در این هفته آغاز می شود.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،«مجتبی دورودیان» افزود: فهرست اسامی کسبه آسیب دیده پلاسکو برای بازگشایی پرونده دریافت وام سه میلیارد ریالی به بانک مرکزی ارسال شده است.
وی گفت: اتحادیه های صنفی، فهرست کسبه آسیب دیده را تهیه و پس از تایید اتاق اصناف ایران، به بانک مرکزی ارسال کردند.
این مقام صنفی با یادآوری مصوبه دولت مبنی بر اعطای وام به کسبه پلاسکو پس از استقرار و اسکان موقت، اعلام کرد: حدود ۵۰۰ کسبه پلاسکو، برگه قراردادِ اسکان در مجتمع نور را در اختیار دارند.
وی ادامه داد: اکنون کسبه پلاسکو در حال تحویل واحدهای صنفی خود و آماده سازی ویترین های مغازه ها هستند.
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان یادآورشد: برخی کسبه در حال تخلیه اجناس، گاو صندوق، چک و مدارک خود از قسمت شمالی ساختمان پلاسکو هستند.
وی با بیان اینکه فضای مجتمع نور برای برخی کسبه پلاسکو مناسب نیست، افزود: در طبقه همکف مجتمع نور، واحدهای صنفی و فروشندگان تجهیزات کامپیوتری قرار دارند، تعدادی از کسبه پلاسکو برای فعالیت در کنار آنان قرار می گیرند و کاسبی برای کسبه پوشاک پلاسکو کمی دشوار شود.
دورودیان در باره حضور کسبه پلاسکو در نمایشگاه های بهاره امسال نیز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، قرار است بخشی از کسبه آسیب دیده پلاسکو در نمایشگاه های بهاره امسال حضور داشته باشند.



همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا