خودروصنعت، معدن، تجارت

شرایط فروش شاسی بلند لوکس دی اس اعلام شد +تصاویر

نماینده برند DS جدیدترین شرایط فروش خودرو لوکسDS7 Crossback را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار آرمان اقتصادی، آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران در مراسمی که با حضور خبرنگاران در ایزدشهر مازندران و در گالری DD سنتر برگزار شد شرایط فروش نقدی و مشارکتی کراس اوور لوکس و جذاب DS7 را اعلام کرد.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش این خودرو در دو تیپ Rivoli  و Opera عرضه خواهد شد که تنها تفاوت آنها در نوع پوشش چرم خودرو است.هر دو تیپ از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو استفاده می‌کنند که توان تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارند که توسط یک گیربکس ۶ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. طراحی این خودرو بسیار جذاب است و در عین لوکس بودن، عضلانی نیز بوده و با رینگ‌های ۱۸ اینچی طرح الماس، نوارهای جانبی کروم و لوله اگزوز‌های دوگانه نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

داخل کابین خودرو نیز با توجه به سطح خودرو از متریال بسیار مرغوب و لوکس  استفاده شده است.بدون شک اولین نکته در این قسمت مانیتور ۱۲ اینچی مرکزی است که به صورت عمودی قرار گرفته و همراه با ۸ بلندگو صدای بسیار رسا و شفافی را ایجار می‌کند.

قیمت قطعی تیپ Rivoli 452 میلیون تومان و تیپ Opera 459 میلیون تومان است که در شرایط فروش نقدی، ابتدا ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه به حساب شرکت واریز می‌شود. خریدار برای مرحله دوم، چک ۹۰ روزه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به شرکت پرداخت می‌کند.مابقی مبلغ با در نظر گرفتن سود مشارکت ۱۸درصد، ۲۴۲ میلیون تومان است که در زمان تحویل تسویه خواهد شد گفتنی است در این طرح تحویل خودرو ۱۵۰ روز کاری خواهد بود.

در طرح فروش مشارکتی، خریدار به هنگام ثبت نام مبلغ ۶۵ میلیون تومان برای تیپ Rivoli و ۷۰ میلیون تومان برای تیپ Opera پرداخت خواهد کرد.پیش پرداخت دوم چک ۴۵ روزه به مبلغ ۶۵ میلیون تومانی برای Rivoli و ۷۰ میلیون تومانی برای Opera از خریدار دریافت می‌شود.برای پیش پرداخت سوم نیز به ترتیب  یک چک ۹۰ روزه به مبلغ ۶۵ میلیون تومان و ۷۰ میلیون تومان گرفته خواهد شد.سود مشارکت در این طرح ۱۸ و سود انصراف ۱۵ درصد خواهد بود و خودرو پس از ۱۸۰ روز به خریدار تحویل داده می‌شود.

برای مشاهده تصاویر و دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا