ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

پیام‌رسان اسکایپ برای اندرویدی‌ها به‌روز شد

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن پیام‌رسان تصویری اسکایپ را به منظور بهبود استفاده کاربران اندرویدی به‌روزرسانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت phonearena، به نظر می‌رسد پس از آنکه مایکروسافت در توسعه محبوبیت و استفاده کاربران جهانی از سیستم عامل ویندوزفون در گوشی‌های هوشمند موفق نشد و شکست خورد، به نظر می‌رسد که حالا تصمیم گرفته است که تمرکز بیشتری برروی سیستم عامل اندروید داشته باشد.

این غول تکنولوژی آمریکایی به منظور بهبود قابلیت‌های اپلیکیشن پیام‌رسان اسکایپ در گوشی‌های اندرویدی، آن را به‌روزرسانی کرده است تا کاربران بتوانند به سادگی با مخاطبان خود تماس و ارتباط تلفنی برقرار کنند.

همچنین بخوانید

این ویژگی که مورد درخواست خیل عظیمی از کاربران اسکایپ بود، حالا به تازگی در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب و پرطرفدار وجود دارد.

این قابلیت جدید به کاربران اسکایپ اجازه می‌دهد تنها با لمس شماره تلفن مخاطبان خود، با مشاهده گزینه تماس با اسکایپ، با آن‌ها تماس برقرار کنند. 

همچنین این اطمینان را به کاربران اسکایپ می‌دهد تا با خیال آسوده با دوستان و خانواده خود به گفت‌وگو بپردازند.

این قابلیت و نسخه به‌روزرسانی شده تنها در گوشی‌های با سیستم عامل اندروید قابل دسترسی و استفاده است و کاربران گوشی‌های مذکور قادر خواهند بود، از فروشگاه‌های اینترنتی گوگل پلی استور، این نسخه را دانلود و نصب کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا