بانکبانک و بیمه

بانکداری قرض الحسنه، سرآمد بانکداری کشور است

 

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان گفت: بانکداری در بستر قرض الحسنه یکی از ابعاد توسعه بانکداری اسلامی است که سرآمد سایر حوزه ها در توانمندسازی نیازمندان می باشد.

 

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در دیدار با رضائیان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در این استان، ضمن قدردانی از اقدامات موثر این بانک برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در کشور در دیدار با رضائیان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در این استان، ضمن قدردانی از اقدامات موثر این بانک برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در کشوراظهارداشت: سطح فرهنگی هیچ جامعه ایی بالاتر از سطح کلاس و مدرسه نیست و مهمترین خطر برای رسیدن به سطح بالای فرهنگی از بین رفتن انگیزه در معلمان است که این چالش جز از طریق رفع دغدغه های معیشتی فرهنگیان عزیز و زحمتکش میسر نخواهد شد.

وی افزود: خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهرایران کمک شایسته ای به توانمندسازی و تامین مایحتاج ضروری معلمان و فرهنگیان جامعه کرده است و امیدواریم تا این همکاری ها در سطح وسیع تری ادامه بیابد.

در ادامه، رضائیان نیز بیان داشت: این بانک با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نقش بسزایی در بهبود معیشت معلمان به عنوان پیشگامان عرصه فرهنگی کشور برداشته است و امیدواریم این همکاری ها بیش از پیش ادامه پیدا کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا