بانک و بیمهبیمه

شناسایى توانمندى‌هاى حوزه IT باید اولویت شرکت‌هاى بیمه باشد

دبیر کل سندیکاى بیمه گران ایران با تاکید بر این که شناسایى توانمندى هاى حوزه IT باید اولویت شرکت هاى بیمه باشد گفت: در تمام کشورها بیشترین توسعه مربوط به صنعت It است و خوشبختانه در ایران استخدام هاى جدید بیمه مرکزى نیز بیشتر مربوط به حوزه بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهندس سید محمد علی علیپور یزدی صبح امروز در مراسم نشست راهبردى فناوران و صنعت بیمه با بیان این که ایران کشورى سرشار از موقعیت های مناسب و اقتصادى بزرگ است اظهار کرد: صنعت بیمه یکى از ارکان سرمایه و عضوى از این اقتصاد بزرگ است و هرچه این صنعت بتواند خود را به روز کند در توسعه اقتصاد کشور کمک کرده است.

وى در ادامه تصریح کرد: حوزه آى تى داراى سه عنصر مهم است که شامل سیستم و ارائه کننده آن که فناوران این کار را به عهده دارد. دوم شرکت ها و کاربران و بهره وران از این سیستم و سوم اطلاعاتى که بعد از سال ها فعالیت در اختیار داریم.

او با تاکید بر این که شرکت فناوران خبره باید سعى کند بهترین زمینه براى فعالیت شرکت هاى بیمه را فراهم کند خاطرنشان کرد: شرکت فناوران بیمه باید بیش از فعالین بیمه به این چشم انداز بلتد توجه داشته باشد همچنین باید سعى کند با اصول علمى و نه سلیقه اى پیش برود.

علیپور افزود: استاندارد کردن اطلاعات، امنیت اطلاعات باید با همکارى شرکت هاى بیمه و فناوران انجام شود.

دبیر کل سندیکاى بیمه گران ایران با بیان ای که شرکت ها و کاربران بیمه باید در ابتدا قابلیت ها و توانایى هاى صنعت آى تى را شناسایى کنند گفت: هرچه این شناخت بیشتر شود اعتماد و اطمینان مردم بیشتر خواهد شد.

او تصریح کرد: به کارگیرى حوزه آى تى در فعالیت هاى بیمه گرى از دیگر مواردى است که شرکت هاى بیمه باید به آن توجه کنند همچنین اطلاعات متمرکزى که صنعت بیمه با فعالیت هاى اخیر بیمه مرکزى ایجاد کرده مانند "کد دیتا" ، تاثیر خوبى در تصمیم گیرى شرکت هاى بیمه خواهد داشت.

علیپور در پایان افزود: هرچه این تعاملات و نشست ها ادامه دار باشد منجر به ایجاد شناخت و فهم واحدى بین همه مى شود.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا