بورسبورس کالا

رشد قیمتی محصولات «ذوب»

امروز تالار صنعتی بورس کالا شاهد رشد ۰.۸۲ درصدی قیمت در محصول «سبد میلگرد مخلوط» و یک درصد افزایش قیمت در محصول «سبد میلگرد مخلوط» شرکت فولاد مبارکه اصفهان نسبت به معامله قبلی خود بود. گفتنی است، این دو محصول امروز با رقابت معامله شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز تالار صنعتی بورس کالای ایران میزبان محصولات متنوعی از شرکت ذوب آهن اصفهان (شامل سبد تیرآهن ۱۴ تا ۱۸، سبد تیرآهن مخلوط، سبد میلگرد مخلوط بود.

بیشترین ارزش معاملات امروز در این محصولات مربوط به «سبد میلگرد مخلوط» به میزان ۱۸ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان بود. این محصول به قیمت پایه کیلویی دو هزار و ۶۲۰ هزار تومان بدون رقابت در حجم هفت هزار تن به طور سلف توسط کارگزاری «سی ولکس» معامله شد.

همچنین امروز «سبد تیرآهن ۱۴ تا ۱۸» این شرکت نیز به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و تومان داد و ستد شد. این محصول به قیمت پایانی دو هزار و ۷۴۸ تومان یعنی۱.۰۸ درصد بیشتر از قیمت پایه دو هزار و ۷۰۰ تومانی خود با رقابت در حجم ۵۰۰۰ تن توسط کارگزاری «تدبیرگر سرمایه» به طور سلف معامله شد.

شایان ذکر است، این محصول در معامله قبلی خود مورخ ۱۷ اردیبهشت به قیمت پایانی دو هزار و ۷۲۰ تومان خرید و فروش شده بود. بر این اساس، قیمت پایانی امروز «سبد تیرآهن ۱۴ تا ۱۸» در مقایسه با نرخ معامله گذشته ۱.۰۲ درصد رشد داشته است.

همچنین، این شرکت امروز ۸۹۶ تن «سبد میلگرد مخلوط» را به قیمت پایانی دو هزار و ۷۰۲ تومان توسط کارگزاری «دلیران پارس» فروخت. قیمت پایه این محصول نیز دو هزار و۶۹۵ تومان بود که با ۰.۳ درصد افزایش در قیمت پایه با رقابت همراه بود. ارزش این معامله نیز دو میلیارد و ۴۲۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بود.

پیش از این، «سبد میلگرد مخلوط» در معامله قبلی خود (مورخ ۱۷ اردیبهشت) به قیمت پایه کیلویی دو هزار و۶۸۰ تومان معامله شده بود. بر این اساس، قیمت این محصول در معاملات امروز نسبت به معامله هفته گذشته ۰.۸۲ درصد افزایش داشته است.

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا