امور زیربناییتعاون و اشتغال

حمایت از استارتاپهای فرهنگ و هنر در سال ۹۷

یک مقام مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین راهبرد این وزارتخانه را حمایت از کسب و کارهای رسانه ای و تولید محتوا دانست و گفت: از کارآفرینان و خالقان ایده در این عرصه حمایت می کنیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، افسر موموندی در نشست هم اندیشی کارآفرینان حوزه فرهنگ و هنر که عصر امروز با عنوان «دورهمی کارآفرینی» برگزار شد، با بیان اینکه اقتصاد فرهنگ و فرهنگ یکی از مهمترین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: یکی از برنامه های مهم شخص وزیر، رونق اقتصاد فرهنگ و هنر است؛ ما پذیرفتیم که فرهنگ یک فعالیت اقتصادی است و با فعالیت در این بخش می توانیم به خلق ارزش در حوزه اقتصاد فرهنگ وهنردست یابیم.

مدیر اقتصاد و فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما در راه ماندگان صنعتی باید از فرصت های رقابتی استفاده کنیم تا بتوانیم فاصله خود را با کشورهای توسعه یافته کم کنیم و در نهایت به اشتغال و کارآفرینی برسیم.

همچنین بخوانید

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری تصمیم دارد از کارآفرینان و خالقان ایده در این عرصه حمایت کند و در این راستا، مهمترین راهبرد ما حمایت از کسب و کارهای رسانه و تولید محتوا است.

این مقام مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: این وزارتخانه آماده دریافت پیشنهادات اهالی فرهنگ و هنر و کارآفرینان فعال در این عرصه به منظور توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه فرهنگ و هنر است.

به گزارش آرمان اقتصادی، عصر امروز نخستین نشست از سلسله نشست های دورهمی کارآفرینی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع کارآفرینی در حوزه فرهنگ و هنر برگزار شد و قرار است در آینده طی نشست های جداگانه ای، دورهمی کارآفرینی در حوزه های کسب و کارهای نوپا در مشاغل مختلف نیز برگزار شود.

محمد جندقی

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا