خودروصنعت، معدن، تجارت

خودروی سفیر فرانسه در انگلیس +عکس

سفیر فرانسه در انگلیس یکی از پرچم‌داران خودروهای DS7 با نام "کراس‌بک آلترا پرستیژ" مجهز به یک موتور جدید پیورتک ۲۲۵ اسب‌بخار را تحویل گرفت.

این خودرو برای انجام وظایف رسمی فرانسه در کشور مقصد انتخاب شده است. فناوری‌های بالا مانند سامانه تعلیق "دی‌اس اکتیو اسکن" و فرانسوی بودن خودرو از از معیارهای سفارت این کشور در انتخاب خودرو محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایسنا، از مشخصات این خودرو می‌توان به صندلی‌های عقب تاشو، سامانه تهویه هوای صندلی‌ها، فضای داخلی مد روز، چراغ‌هایی با فناوری LED  فعال و رینگ‌های ۲۰ اینچی اشاره کرد. البته ویزگی‌های این خودرو به این بخش محدود نشده و خودروی DS دارای سانروف اتوماتیک، سیستم صوتی الکتریکی "فوکال" و سامانه پایلوت ارتباطی DS نیز می‌شود.

22

سفیر فرانسه در انگلیس در این خصوص اعلام کرد: خیلی از داشتن یک خودروی DS7 کراس‌بک به عنوان یک وسیله نقلیه در سفارت کشورش خوشحال است و چنین خودرویی نشانگر طراحی لوکس و محصولات برتر در جهان است. آرین موتور

اولین خودروی دولتی DS7 کراس‌بک متعلق به کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه، در سال گذشته در اختیار امانوئل مکرون  قرار گرفت و مردم موفق به دیدن آن شدند. در آن زمان هیچ نسخه فروشی از این خودرو برای دیگران وجود نداشت.

24

فرانسه اخیرا عرضه خودروهای DS7 کراس‌بک با موتورهای "بلو HDI" دیزلی به انگلستان را آغاز کرده و "مدل‌های پیورتک" بنزینی نیز به زودی با قدرت ۲۲۱ اسب بخار به زودی به خط تولید وارد خواهند شد.

در پائیز سال ۲۰۱۹ نیز مدل‌های جدیدی از این خودرو با نام تجاری "ئی- تنس ۴*۴" با یک نیرو محرکه هیبریدی و قوای محرک چهارچرخ ۲۹۵ اسب‌بخاری با قدرت طی مسافت ۴۸ کیلومتر به صورت تمام الکتریکی وارد بازار خواهد شد

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا