اقتصاد کلان

شاخص به رشد ۲ واحدی راضی شد

به گزارش خبرنگار آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲ واحد رشد به پله ۹۵ هزار و ۲۲۹ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۶۴۴ هزار و ۶۴۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۹۵۶ ریال در بیش از ۵۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

همچنین بخوانید

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۰.۷۴ واحد، شاخص بازار دوم با ۲۸۷ واحد رشد و شاخص بازار اول ۵۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۵۹ واحد شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۵ واحد و شاخص کل (هم‌وزن) ۲۱ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت و ایران خودرو با روند صعودی و نماد‌های پالایش نفت بندر عباس، پارس خودرو، سایپا دیزل، نوسازی و ساختمان تهران با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با اُفت بیش از ۴ واحدی، به پله ۱۰۱۲ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۱۷۳ هزار و ۱۷۸ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۴۲ ریال در بیش از ۲۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، سهامی ذوب آهن اصفهان، توکاریل، پالایش نفت لاوان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران با روند منفی و نماد‌های پتروشیمی زاگرس و گروه کارخانجات تبرک با روند مثبت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

منبع

میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا