صنعت، معدن، تجارت

۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بهین‌یاب در کشور پرداخت شد

تهران – معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با تلاش مسئولان در بدنه دولت، طی سال جاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، منصور معظمی صبح شنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری استان سمنان و منطقه آزاد اقتصادی گرمسار با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری در تهران ضمن اشاره به سیاست های دولت در قبال احیای شرایط تولید، ابراز داشت: دولت یازدهم برای رفع موانع تولید اقدامات خوبی را در دستور کار داشته که یکی از آنها تسهیلات رونق تولید و رفع موانع است که خوشبختانه این امر در سال جاری قریب به ۱۵هزار میلیارد تومان معادل پیش بینی های صورت گرفته در سال جاری محقق شده است.

وی افزود: بهین یاب یکی از ابتکارات ویژه ای است که کمک می کند تا واحدهای تولیدی در دو بخش کشاورزی و دامداری و صنعت و معدن بتوانند در برابر مشکلاتی که برایشان به وجود آمده از جمله تامین اجتماعی، بدهی بانکی، مالیاتی و … شرایطی را به دست آوردند که مجددا به تولید بازگردند که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بخش دیگری از سخنان خود همچنین گفت: شش قرارداد خودرویی با شرکت های مهم خودرو سازی جهان تا پایان سال ۹۵ منعقد می شود.


منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا