خودروصنعت، معدن، تجارت

کسب رضایت ۱۰۰درصدی امدادخواه توسط ۲۹ امدادگر امداد خودرو ایران

 

نتایج ارزیابی پیامکی خدمت رسانی امدادگران امداد خودرو ایران در فروردین و اردیبهشت ۹۷ نشان می دهد که ۲۹ نفر از آنها بالاترین امتیاز ممکن را در کیفیت خدمت رسانی به مشتریان به دست آورده و رضایت ۱۰۰درصدی آنان را کسب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی  از ارتباطات امداد خودرو ایران، یکی از شیوه های ارزیابی کیفیت خدمت رسانی امداد خودرو ایران، ارسال پیامک توسط مشتریان است. در این شیوه، پس از ارائه خدمات امدادی، پیامکی برای مشتری ارسال و از ایشان خواسته می شود که میزان رضایت خود را با ارسال عدد یک تا پنج اعلام کنند که براساس همین روال، ۲۹ نفر از امدادگران موفق شده اند، در تمامی پیامک های ارسالی نمره ۵ را دریافت کنند.

براساس گزارش منتشر شده از این ارزیابی بی واسطه و مستقیم، ۲۵ نفر از امدادگران نیز موفق شده اند رضایت حداکثری ۹۶ تا ۹۹درصد مشتریان را کسب کنند.

نکته حائز اهمیت در این سطح کیفی از ارائه خدمات امدادی این است که جشنواره خدمات ایران خودرو در نوروز۹۷ نیز در همین بازه زمانی ارزیابی انجام شده و اعلام رضایت حداکثری مشتریان همزمان با افزایش درخواست خدمات امدادی بوده است.

امداد خودرو ایران به عنوان گسترده ترین ناوگان خدمات امدادی خودرویی کشور با ۱۵۰۰ناوگان امدادی در سراسر کشور به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته به ارائه خدمت به دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و در صورت نیاز خودروهای غیر ایران خودروئی می پردازد. هموطنان در صورت نیاز به دریافت این خدمات می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا درخواست خود را از طریق اپلیکیشن ایساکو ثبت کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا