بانکبانک و بیمه

گرانی شدید مسکن کاذب است


نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: قیمت بالای مسکن،دوباره عامل رکود می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، امیر خجسته با انتقاد از افزایش قیمت مسکن و اجاره بها گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز در مدت اخیر بازارهای مختلف کشور از جمله مسکن، با تلاطم روبرو شده است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر بصورت کاذب رشد داشته که این موضوع باعث شده متقاضیان واقعی مسکن متضرر شوند.
نمایند مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید پذیرفت ارزش پول ملی در مدت اخیر با کاهش جدی روبرو شده و بسیاری از خانوارها توان پرداخت اجاره بهای سنگین مسکن را ندارند.
خجسته در ادامه گفت و گوی خود  تصریح کرد: سطح رشد دستمزدها و افزایش حقوق ها در مقایسه با افزایش قیمت مسکن و کالاهای دیگر بسیار ناچیز است.
به نوشته خبرآنلاین، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:افزایش نرخ دلار و رشد قیمت مصالح ساختمانی و زمین باعث تضعیف اقتصاد بسیاری از خانوارها شده است موضوع دیگر اینکه ادامه این روند بار دیگر رکود را به بازار مسکن باز می گرداند چرا که قدرت خرید متقاضیان واقعی مسکن کاهش قابل توجهی یافته است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا