بانک و بیمهطلا و ارز

حکمرانی نوسان در بازار طلا

قیمت انواع سکه ، در آخرین روز هفته، همچنان شرایطی پرنوسان را شاهد بود این در حالی است که بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش اندک در بازار همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرآنلاین، در آخرین روز هفته ، در آستانه فرارسیدن تعطیلات طولانی هفته آینده ، سکه همچنان بر مدار گرانی دور می زند . افزایش قیمت سکه در هفته های اخیر در حالی رقم خورد که همواره به سنت قدیمی بازار، قیمت ها در ماه مبارک رمضان در این بازار به کف می رسید و پس از پایان این ماه، با آغاز جشن های عروسی ، رشدی در بهای سکه و طلا رقم می خورد .

مدتی است اما بازار از سنت مالوف خود فاصله گرفته است و در نتیجه رشد قیمت هم در تعطیلات نوروزی و هم در ماه مبارک رمضان رخ داده است .بررسی ها نشان می دهد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در این هفته بیش از ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. 

 قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار به یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایشی در حدود ۶ هزار تومان را نشان می دهد . بهای نیم سکه و ربع سکه نیز در بازار به ترتیب یک میلیون و ۷۹ هزار تومان و ۶۱۳ هزار تومان اعلام شده است . هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت ۱۹۶ هزار و ۸۴۰ تومان به فروش می رود .

 در بازار ارز نیز هر یورو ۷۵۲۸ تومان و هر پوند ۸۵۸۴ تومان معامله شد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا