صنعتصنعت، معدن، تجارت

رفع مشکلات بانکی ١٠ شرکت تولیدی و صنعتی با دستور استاندار تهران

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با پیشنهاد استاندار تهران و اتخاذ تصمیمات،مشکلات پرداخت بدهی و معوقات بانکی ١٠ شرکت تولیدی در استان تهران مرتفع شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان امروز (شنبه ١٩ خردادماه)به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری،صادقی مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان، چالویی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و مدیران عضو کارگروه و جمعی از مدیران شرکت های صنعتی و تولیدی استان برگزار شد.
در این جلسه مشکلات ١٠ شرکت تولیدی و صنعتی با فعالیت های دارویی،قند و شکر،پوشاک،قطعات خودرو و شیرآلات با بانک ها مطرح شد.
با دستور استاندار تصمیماتی در خصوص تعیین تکلیف شرکت ها در پرداخت بدهی و معوقات بانکی اتخاذ و بر ضرورت همکاری بانک ها با شرکت ها برای در نظر گرفتن تنفس برای پرداخت بدهی تأکید شد.
گفتنی است،ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باهدف رفع موانع تولید، رونق واحدهای تولیدی و همسوسازی دستگاه‌های دولتی در جهت حمایت از تولید در راستای مصوبات اتخاذ شده در کارگروه سازمان صنعت معدن و تجارت استان به‌صورت مستمر تشکیل می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا