بانکبانک و بیمه

برگزاری نشست مدیران ستاد بانک‎گردشگری


نشست سراسری هم اندیشی مدیران و روسای ستاد بانک گردشگری با هدف بررسی اقدامات انجام شده و همچنین ارائه راهکار برای هرچه بهتر شدن روند اجرایی و توسعه بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، در این نشست که با حضور «مهدی جهانگیری»، رییس گروه مالی گردشگری، «رضا کامران»، قائم مقام بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای ادارات ستاد بانک برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری در سخنانی گفت: باید تغییر را به معنی واقعی کلمه در مجموعه مشاهده کنیم و در این راه همراهی و همدلی را از تمامی مدیران مجموعه انتظار داریم. 

وی با تاکید بر استفاده از شیوه های نوین در بانک گردشگری خاطر نشان کرد: امروز رویکرد توسعه شعب بدون استفاده از روش های نوین چاره ساز نیست و باید سرویس های نوین بانکداری را در دستور کار قرار دهیم. 
جهانگیری یادآور شد: در شرایط حاضر هیچ صنعتی ارزشمند تر از گردشگری نیست و باید بتوانیم از ظرفیت های فراوان این حوزه استفاده بیشتری داشته باشیم. 
بر اساس این گزارش، معاونت ها، مدیریت ها و بخش های مختلف ستادی در این نشست گزارشی از اقدامات، ملاحظات و برنامه های خود ارائه کردند و سیاست های بانک در حوزه های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا