صنعت، معدن، تجارت

قیمت‌گذاری بلیت قطار با تصویب کارگروه کنترل بازار

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هرگونه قیمت گذاری بلیط قطار با تصویب کارگروه تنظیم بازار انجام می شود.

وحید منایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مصوبه شماره ۱۶۹۳۶۸ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ کارگروه تنظیم بازار، گفت: براساس این مصوبه ، نرخ خدمات حمل و نقل ریلی از گروه اول به گروه دوم مصوبه ستادهدفمندسازی یارانه ها منتقل و مقرر شد دستورالعمل نحوه تعیین نرخ بلیط قطار توسط وزارت راه و شهرسازی تهیه و ارائه گردد.

عضو هیات مدیره سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود : برای سال جاری شرکت راه آهن پیشنهاد افزایش نرخ بلیط قطار حداقل تا۲۰% نسبت به آخرین تغییر قیمت درسال ۹۴ را داشته که طی مکاتبات و جلسات برگزار شده به شرکت راه آهن اعلام گردید تا تصویب دستورالعمل و ابلاغ مصوبه جدید کارگروه تنظیم بازار باید از هرگونه افزایش قیمت توسط مراجع ذیربط خودداری شود.

وی تصریح کرد: متن پیشنهادی دستورالعمل یادشده از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار منعکس شده است.

منایی از هموطنان عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ منعکس نمایند تا در اسرع وقت تحت رسیدگی قرار گیرد.

محبوبه فکوری

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا