امور زیربناییراه و ساختمان

افزایش طرفداران آخوندی در مجلس

۱۷۶ نماینده مجلس مخالفت خود با برکناری وزیر راه و شهرسازی را در صحن علنی مجلس اعلام کردند که این تعداد رای از روز رای اعتماد به آخوندی و اولین استیضاح این وزیر در مهر ماه گذشته بیشتر بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، در جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی، آخوندی توانست با رای قاطع نمایندگان در راس وزارت راه وشهرسازی باقی بماند.

در حالی که ۱۵۹ نماینده  مجلس نهم در سال ۹۲ به انتخاب عباس آخوندی برای مدیریت وزارت راه وشهرسازی رای اعتماد دادند،  هجمه مخالفان دولت در مقطعی بسیار افزایش یافت  و وزیر راه  قربانی این هجمه ها شد، تعدادموافقان این وزیر در استیضاح اول افزایش یافت و به ۱۷۵ نماینده رسید.

در استیضاح وزیر راه و شهرسازی که در جلسه علنی مجلس برگزار شد، تعداد موافقان عملکرد وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و ترابری و مسکن و شهرسازی به ۱۷۶ نفر رسید.

گفتنی است که آخوندی برای پنجمین بار است که رای اعتماد نمایندگان مجلس را می گیرد. یک بار مهر ماه سال گذشته استیضاح وی در مجلس رای نیاورد و امروز نمایندگان رای به باقی ماندن وزیر در این وزارتخانه دادند. سه بار هم وزیر راه وشهرسازی با حضور در صحن علنی مجلس و در پاسخ به سوالات نمیاندگان، آنها را قانع کرد.

 

 

منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا