انرژی

نماینده اصفهان: بحران آب شرب باید حل شود

نماینده مردم اصفهان با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد، گفت: دولت گفتار درمانی می‌کند و مجلس با تشکیل جلسات خود، این گفتار درمانی را تنفیذ می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر، گفت: فراکسیون ولایی مجلس برنامه جامع معیشت و اقتصاد مردم را دنبال می‌کند و از نظرات سایر فراکسیون‌ها در این خصوص استفاده می‌کند. دلیل این موضوع این است که جایگاه معیشت مردم در سطح نگران‌کننده‌ای است. گرانی قیمت‌های کالاهای غذایی، کشاورزی،‌ ارز، طلا، خودرو، همه و همه باید مورد توجه باشد. مجلس و دولت باید در این خصوص تصمیم بگیرند.

وی افزود: دولت گفتار درمانی می‌کند و مجلس با تشکیل جلسات خود این گفتار درمانی را تنفیذ می‌کند، این راه فرار به جلو است نه حل مساله معیشت مردم. روند عملکرد مجلس از نظر مردم رضایت‌بخش نیست. ما پیام خودمان را در جریان انتخابات هیات رییسه مجلس به مردم و جامعه رساندیم.

همچنین بخوانید

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فساد اداری، رشوه، حذف نیروهای حزب‌اللهی و مواردی این‌چنین موجب نارضایتی مردم شده، بحث قاچاق سبب شده که اقتصاد به سوی تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی برود. نرخ بیکاری استان اصفهان به نسبت متوسط استان‌ها دو برابر است، برای رفع بیکاری، دولت چه کرده است در حالی که مجلس در این حوزه ریل‌گذاری کرده است؟

وی تاکید کرد: آب آشامیدنی برای مردم اصفهان به یک بحران تبدیل شده است و بیش از ۱۰۰ روستا به دلیل این قطع آب با تانکر آبرسانی می‌شود. حرف ما اجرای حق است، این حقوق باید پیگیری شود، بحران آب شرب باید حل شود. در جلسه با وزیر کشور که در تاریخ ۲۱ خرداد ماه برگزار شد مقرر شد گروهی از سوی وزارتخانه ذیربط برای نظارت در اجرای مصوبات نه‌گانه شورای عالی آب برای جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه مشخص شود.

سالک در پایان بیان کرد: عشایر ما برای دامداری در بیابان‌ها آب ندارند، بی‌آبی در بیابان سخت است، ماده ۳۵ قانون برنامه ششم مقابله با کم آبی را مورد نظر قرار داده، دولت به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا