بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

اسکوئر مجوز خریدوفروش بیت‌کوین در نیویورک را دریافت کرد

شرکت پرداخت اسکوئر موفق به دریافت مجوزی شد که به وسیله آن می‌تواند امکان خریدوفروش بیت‌کوین از طریق اپلیکیشن کش (Cash) را برای ساکنان نیویورک فراهم کند.

ماریا تی وولو سرپرست بخش سرویس‌های مالی نیویورک (DFS) اعلام کرد این اداره درخواست اسکوئر درخصوص دریافت مجوز ارزهای مجازی را تایید کرد. همچنین شرکت اسکوئر مجوز انتقال پول را از هم دپارتمان سرویس‌های مالی نیویورک نیز دارا است.

البته این دپارتمان اعلام کرده که پیش از اعطای مجوز، به بررسی کامل و جامع اسکوئر، ازجمله قوانین ضد پولشویی، ضد کلاهبرداری، جذب سرمایه، حفاظت از مصرف‌کنندگان و سیاست‌های مربوط به ارزهای رمزنگاری‌شده نیز پرداخته است.

ماریا تی وولو در رابطه با تایید این درخواست می‌گوید: «سازمان خوشحال است که این مجوز را صادر کرده و ورود اسکوئر را به بازار ارزهای مجازی تبریک می‌گوید. DFS همچنان به حمایت از بازار ارزهای مجازی که بسیار پر جنب‌وجوش و رقابتی است ادامه می‌دهد و به این ترتیب شهروندان نیویورکی را در این بازار قدرتمندتر می‌کند، در حالی که نظارت دقیقی روی این بازار حاکم است.»

برایان گراسادونیا، رئیس اپلیکیشن کش اسکوئر گفت که این مجوز باعث می‌‌شود تا بتوانیم امکان خریدوفروش سریع بیت‌کوین را برای مردم فراهم کنیم.

بر اساس گزارش‌ها، اسکوئر نهمین شرکتی است که توانسته مجوز بیت‌لایسنس را از اداره خدمات مالی نیویورک دریافت کند.

بنیان‌گذار و مدیرعامل اسکوئر، جک دورسی هم از طرفداران پروپاقرص بیت‌کوین است و در سال ۲۰۱۴، به امکان پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان شیوه پرداختی به پذیرندگان کمک بسیار کرد.

اسکوئر در اوایل سال جاری اعلام کرده بود که قصد دارد تا امکان خریدوفروش بیت‌کوین را برای تمامی کاربران اسکوئر کش فراهم کند.

منبع: PYMNTS

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا