صنعت، معدن، تجارت

بازدیدرییس سازمان بازرسی کل کشورازایران خودرو/بررسی وضعیت خودروها

قاضی سراج پیش از ظهر امروز با حضور در ایران خودرو از این مجموعه خودروسازی کشور بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید سرزده که همچنان در حال انجام است، هیأتی از بازرسان امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی، قاضی سراج را همراهی می‌کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، هفته گذشته سراج در پاسخ به سوالی مبنی بر لغو ثبت نام ایران خودرو، بی اطلاعی نمایندگی ها و احتمال احتکار از سوی این شرکت گفت: پیشنهاد ما این است که به نمایندگی ها خودرو ندهند و خودروها مستقیم به مصرف کننده واگذار شود. قرار بود امروز سایت باز شود، این موضوع و عدم واگذاری خودرو به غیر از مصرف کننده را پیگیری می کنیم و امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم.

وی افزود: خودروسازان را در رابطه با برخی مسایل زیاد نمی توان مقصر دانست زیرا هزینه های سربار زیادی دارند، نیرویی که در حال حاضر در شرکت های خودروسازی مشغول به کار هستند انبوه است و این تعداد مورد نیازشان نیست و به خاطر بیکاری نمی توانند عذر نیروها را بخواهند، علاوه بر این برخی صاحب منصب ها فشار می آورند که این شرکت ها نیروی بیشتری جذب کنند. در مورد بحث احتکار نمی توان با قاطعیت صحبت کرد و باید موضوع بررسی شود.

مهدیه محمدی

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا