بین الملل

دیدار وزیر انرژی روسیه با وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره بازار نفت

وزیر انرژی روسیه، الکساندر نواک گفت که با وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین دیدار کرده است تا در مورد مسائل مربوط به انرژی و تحریم‌های آمریکا علیه روسیه گفتگو کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، سه‌شنبه شب، وزیر انرژی روسیه، الکساندر نواک گفت که با وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین دیدار کرده است تا در مورد مسائل مربوط به انرژی و تحریم‌های آمریکا علیه روسیه گفتگو کند.

روسیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت و گاز جهان است و ایالات‌متحده از تولیدکنندگان انرژی جهان خواسته است برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، تولید نفت خود را افزایش دهند.

همچنین بخوانید

نواک در کنفرانس خبری در واشنگتن گفت: ما دیدار کردیم. ما در مورد مسائل انرژی و سایر مسائل گفتگو کردیم. ما در مورد سوالاتی که در مورد تحریم‌ها مطرح بود هم مختصرا بحث کردیم. ما نمی‌توانیم به سادگی از کنار این مسائل دشوار عبور کنیم و بنابراین در طول گفتگوی خود هم به آنها اشاره کردیم.

نواک همچنین گفت که با وزیر  انرژی آمریکا، ریک پری هم در مورد همکاری در زمینه انرژی دیدار و گفتگو کرده است.

این دیدارها درحالی انجام شد که وزیران و مدیران اجرایی انرژی جهان برای کنفرانس سه‌سالانه گاز جهانی، در واشنگتن گرد هم جمع شده‌اند. این اجلاس بزرگترین اجلاس صنعت گاز است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا