صنعت، معدن، تجارت

مهلت سازمان حمایت به گیرندگان ارز رسمی/۱۷ تیر آخرین مهلت ثبت نرخ

بر اساس اطلاعیه سازمان حمایت از مصر ف کنندگان و تولیدکنندگان، افراد حقیقی و حقوقی مکلفند تا ۱۷ تیر نسبت به ارایه لیست قیمت مورد عمل براساس ضوابط به این سازمان در سامانه ۱۲۴اقدام کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اطلاعیه جدیدی،  در خصوص اطلاع‌رسانی ضرورت درج قیمت عرضه‌کنندگان بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه ۱۲۴.ir با رعایت ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها و با توجه به اعلام فهرست دریافت‌کنندگان ارز رسمی توسط بانک مرکزی که از طریق سامانه این سازمان نیز قابل دسترسی است، صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، بدیهی است مسؤولیت مغایرت قیمتهای مورد عمل بر عهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط بوده و هرگونه استکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

همچنین بخوانید

همچنین کماکان شماره تلفن‌های ۵۴ و ۲۶۲۰۰۰۵۳ برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارایه اطلاعات و ثبت قیمت آماده پاسخگویی است و هموطنان همچون گذشته می توانند با اعلام تخلفات از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ خدمتگزاران خود را برای انجام وظیفه مطلوب و به هنگام یاری کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا