خودروصنعت، معدن، تجارت

جزییات خدمات رسانی به مالکان خودروهای جیلی در ایران

نماینده رسمی جیلی در ایران به مالکان خودروهای این برند که پیشتر وارد کشور شده‌اند خدمات ارایه خواهد داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، سجاد همتی مشاور مدیرعامل در خدمات پس از فروش آرین خودرو پارس، با بیان این اینکه شرکت جیلی در پاییز ۱۳۹۰ برای اولین بار به بازار ایران وارد شد، اظهار کرد:پیشینه کیفی و کمی خودرو  در چین باعث شد در مدت زمان بسیار کوتاهی مورد استقبال خریداران خودرو قرار گیرد و ظرف مدت بسیار کوتاه بیش از ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو در ایران فروخته شد.

او امکانات مناسب،کیفیت خوب قطعات و طراحی زیبا را از جمله مواردی دانست که موجب شد جیلی در بین رقبا در سطح خودروهای اروپایی قرار بگیرد، تصریح کرد: در حال حاضر جیلی به عنوان یک شرکت با اعتبار بین المللی در جهان شناخته شده است و مالکیت صد در صد برند ولوو را در اختیار دارد ضمن اینکهبزرگترین سهام دار شرکت بنز است و سهامداران شرکت لوتوس و پروتون و نیز تاکسی لندن که از زیر مجموعه های این گروه است، چهره این خودروساز را صد چندان محبوب تر کرده است.

 مشاور مدیرعامل در خدمات پس از فروش آرین خودرو پارس با بیان اینکه جیلی چندی پیش با ایالت متحده آمریکا در زمینه طراحی و ساخت خودروی پرنده جهت استفاده در ناوگان تاکسیرانی قراردادی به امضا رسانده است، اظهار کرد:در حال حاضر جیلی با حدود سی سال سابقه در زمینه تولید و عرضه خودرو و به عنوان یکی از خودروسازان مطرح دنیا و باکیفیت ترین خودروساز چین در تیراژ فروش توانسته است سهم بسیار مناسبی در خودرو سازی بدست آورد.

همتی ادامه داد:از آنجاییکه جیلی یک شرکت با تفکر جهانی است، در نقطه مقابل دیگر خودروسازان چینی، بجای کپی کردن خودرو ها، طراحی را از ابتدا و با طراحان مشهور دنیا از جمله طراح برند ولوو انجام می دهد و ایران را به عنوان یک بازار بالقوه بالا و برای حضور مستمر انتخاب کرده است.

او  گفت: جیلی علاوه بر حضور موفق در کلیه بازارهای بین المللی، در بازار ایران نیز به عنوان یک خودرو موفق حضور داشته است و البته این حضور غیرمستمربوده است و جهت فعالیت مجدد در ایران، گروه ناصح را برای حضور مقتدرانه در ایران انتخاب کرده است.

مشاور مدیرعامل در خدمات پس از فروش آرین خودرو پارس با تاکید بر اینکه از دغدغه های مدیران این گروه جلب رضایت مشتریان قبلی و نیز ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان آتی است، گفت: در این راستا ۳ مدل از برترین و جذاب ترین خودروهای خود را برای ورود دوباره به بازار ایران برگزیده‌ایم که از پر فروش ترین محصولات این گروه در دنیا است.

همتی گفت: با پیشنهاد مدیران ارشد جیلی، بزرگترین و برترین گروه خودرویی به عنوان نماینده این خودروسازی انتخاب شده تا بتواند با استفاده از تمام تجارت و امکانات در دسترس، حضور مقتدرانه ای در بازار ایران را رقم بزند، تا بتواند به این خودرو ها خدمات ویژه را ارائه بدهد.

او در ادامه درباره شبکه نمایندگان و برنامه های توسعه آن خاطر نشان کرد:آرین خودرو پارس با تکیه بر تجارب ارزنده این گروه در دو مجموعه ایرتویا و نگین خودرو، که در سال ۱۳۹۶ رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور را در بین وارد کنندگان کسب کرد، در حال آماده سازی بستری مناسب جهت خدمت رسانی به تمامی دارندگان جیلی در سراسر کشور است.

همتی اظهار کرد:در حال حاضر تیم فنی این مجموعه در تلاش است تا با ایجاد یک شبکه به خدمات پس از فروش منسجم و در دسترس برای دارندگان قبلی پرداخته و با ایجاد کارت گارانتی جدید در این شبکه خدمت رسانی انجام شود.

مشاور مدیرعامل در خدمات پس از فروش آرین خودرو پارس  افزود:در حال حاضر شبکه نمایندگان جهت خدمت رسانی به دارندگان خودروی جیلی در فاز نهایی قرار دارد و بر اساس خودروهای موجود در هر شهر و نسبت مراجعه برای گرفتن خدمات تدابیر لازم از جمله تعداد درست جایگاه خدمات و نیز امداد خودرو در محل برنامه ریزی شده است، در تهران علاوه بر ۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش یک تعمیرگاه مرکزی با تجهیزات به روز و مطابق استاندارد جیلی در حال آماده سازی است.

همتی تصریح کرد:در کلیه شهرستان های کشور نیز بر اساس تعداد خودرو در گردش جیلی بنا به استاندارد و جایگاه تعمیرگاهی در حوزه خدمات پس از فروش در حال آماده سازی و اجراست و این مهم در مراحل نهایی قرار دارد.

او‌ با بیان اینکه طبق توافق با طرف جیلی پس از بازدید و ارزیابی شبکه خدمات پس از فروش توسط تیم مدیریتی Geely، شروع فعالیت و خدمت رسانی دارندگان خودرو جیلی صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد:تیم خدمات پس از فروش در راستای ایجاد بستر مناسب خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان در حال برنامه ریزی جهت کمپین خدمات پس از فروش به مشتریان جیلی است که به زودی به دارندگان خودروهای جیلی اطلاع رسانی می شود و در همین راستا مدت زمان باقیمانده گارانتی در شرکت آرین خودرو پارس پذیرش می‌شود، در عین حال تیم فنی و مهندسی مستقر در دفتر مرکزی، با تحلیل سوابق تمامی خودروها و دوره های مورد نیاز بازدید به عنوان یک پشتیبان، مشاوره تعمیر و نگهداری خودروها را به عهده خواهند داشت.

مشاور مدیرعامل در خدمات پس از فروش آرین خودرو پارس گفت:از دیگر پروژه های در حال اجرا در شرکت امکان مجهز نمودن خودروها به سیستم sos key است که در صورت در خواست کمک از سوی راننده امکان عیب یابی و رفع مشکل از راه دور وجود دارد و بیش از ۲۰ خدمت مختلف از این طریق به دارندگان خودرو ارائه می شود که خوشبختانه اجرای پایلوت این طرح با موفقیت به اتمام رسیده و امکان اجرا در شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد.

به گفته او آرین خودرو پارس به عنوان نماینده یک شرکت پیشرو با توان تولید خودروی با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش در کلاس جهانی، سعی در ایجاد تجربه متفاوتی برای مشتریان خود دارد

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا