بانکبانک و بیمه

تندیس برند ملی به بانک مهر اقتصاد رسید


در کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد از بانک مهر اقتصاد به پاس اقدامات موثری در حوزه مسئولیت های اجتماعی و جنگل کاری ۱۸۰ هکتاری در منطقه فوق بحرانی ریزگردها در استان خوزستان، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی با سخنرانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون وضعیت تولید، صنعت، بازرگانی و اقتصاد کلان کشور آغاز به کار کرد.

در این رویداد ملی و میهنی که با موضوع بررسی مباحث مرتبط با برند ملی، با حضور مقامات و مدیران عالی رتبه بخش های خصوصی و دولتی، کارآفرینان، اصحاب رسانه، صاحب نظران و نمایندگان دولت و مجلس برگزار شد بر اساس ارزیابی کمیته علمی این کنگره و به پاس تلاش های بانک مهر اقتصاد در حوزه مسئولیت های اجتماعی و جنگل کاری ۱۸۰ هکتاری در منطقه فوق بحرانی ریزگردها در استان خوزستان، تندیس برند ملی به این بانک اعطا شد.
گفتنی است کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی در راستای سیاست های برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور به منظور حمایت از کالای ایرانی با مشارکت دفتر حمایت از مالکیت صنعتی معاونت آموزش وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد شناسایی مزیت ها و توانمندی های بنگاه های اقتصادی ایرانی و معرفی فرصت های همکاری مشترک با بنگاه های بین المللی برگزار شد.
بر اساس این گزارش برگزیدگان رویداد به عنوان بنگاه های برتر اقتصاد ایران از طریق مراجع ذیصلاح و با هدف ایجاد اعتبار جهانی، به رایزنی های بازرگانی سفارتخانه های خارجی مستقر در ایران معرفی می شوند و امکانات ارتباطی لازم برای توسعه مناسبات تجاری و همکاری با سازمان ها و برندهای بین المللی برای آن ها فراهم خواهد شد.
در اختتامیه کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی از فعالان اقتصادی منتخب که حائز شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی بودند با اعطای تندیس کنگره تجلیل به عمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا