خودروصنعت، معدن، تجارت

ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۶

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۶ را منتشر کرد. طبق این گزارش ایساکو در رتبه اول و آرین موتور تابان در رتبه آخر رده‌بندی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایسنا، براساس گزارش منتشر شده از ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای سواری عرضه شده در سال ۱۳۹۶، در گروه شرکت‌های دارای بیش از ۱۰ نمایندگی مجاز، ایساکو رتبه اول رده‌بندی را کسب کرده است.

پس از آن پارس خودرو در رتبه دوم، جهان نوین آریا در رتبه سوم، سایپا یدک در رتبه چهارم، مزدا یدک در رتبه پنجم، نگین خودرو در رتبه ششم، ایرتویا در رتبه هفتم، رامک یدک در رتبه هشتم، اطلس خودرو در رتبه نهم، بم خودرو در رتبه دهم، آسان موتور در رتبه یازدهم، آرین موتور پویا در رتبه دوازدهم، مدیا موتورزدر رتبه سیزدهم و مدیران خودرو در رتبه‌ چهاردهم و آخر رده‌بندی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو قرار گرفته‌ است.

اما در گروه شرکت‌های دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز نیز شرکت پرشیا خودرو در رتبه اول این گروه قرار دارد. پس از آن شرکت معین موتور در رتبه دوم، ستاره ایران در رتبه سوم، آلفا موتور در رتبه چهارم، کارمانیا در رتبه پنجم، افرا موتور در رتبه ششم و آرین موتور تابان در رتبه هفتم و آخر رده‌بندی قرار گرفته‌ است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا