گردشگری

تور اپراتور مجازی گامی بسوی توسعه گردشگری

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تور اپراتور مجازی در جذب گردشگر، توسعه صنعت گردشگری همچنین فعال شدن تاسیسات گردشگری بسیار موثر است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محب خدایی در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد افزود: حوزه گردشگری کشور امروز با محصولات مختلفی مواجه است و هر یک از این محصولات مخاطب خاص خود را دارد.

وی همچنین اظهارداشت: ظرفیت های متنوع گردشگری کشور در تمامی حوزه ها اعم از طبیعی، باستانی، مذهبی، ورزشی، سلامت و غیره نیاز مند اطلاع رسانی، تبلیغات و معرفی بیشتر است.

همچنین بخوانید

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: پس از معرفی، بازاریابی و برقراری ارتباط سفر باید تورلیدرها بتوانند این حوزه را هدایت تا مطلوبیت کافی برای گردشگر ایجادشود چرا که یک گردشگر راضی می تواند ۱۰ گردشگر دیگر را ترغیب به سفر کند.

وی در ادامه افزود: خیل عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مختلف بصورت موردی درفضای مجازی برای معرفی ظرفیت های گردشگری شهر و دیار خود در سراسر کشور فعالیت می کنند.

محب خدایی تصریح کرد: برای ساماندهی و استفاده بهینه از این ظرفیت هابرای تبلیغ و جذب گردشگر بحث تور اپراتور مجازی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور قرار گرفت.

وی به رادیو اقتصاد اذعان داشت: تمام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند به عنوان توراپراتور مجازی در تمامی شاخه های حوزه گردشگری فعالیت کنند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: وظیفه ذاتی این افراد بازاریابی و تبلیغات است و در مقابل جذب گردشگر مبالغی به‌عنوان دستمزد دریافت می کنند.

وی در ادامه یادآورشد: توراپرتورهای مجازی فقط یک شبکه تبلیغاتی و بازاریابی برای جذب گردشگر هستند و قرار نیست در اجرای تور و یا خدمات‌دهی به گردشگران دخالتی داشته باشد.

برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و حسن سعید کلاهی» با هدف تحلیل و بررسی مهم‌ترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می‌گیرد وعلاقه مندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا