بانکبانک و بیمه

رئیس جدید شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملی معرفی شد


مراسم معارفه محمد فرمهینی فراهانی با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک به سمت رئیس شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملی ایران برگزار شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، برات کریمی در این مراسم ضمن قدردانی از نحوه مدیریت و تلاش‌های رئیس سابق این شعبه در راستای اهداف بانک گفت: آقای فرمهینی فراهانی، فردی با تجربه و فعال در عرصه‌های مختلف بانک است که تجربه کار در صف و ستاد را نیز دارد.

وی افزود: تغییر و نو‌آوری نوعی جهت‌گیری در مسیر توسعه سازمان از دیدگاه مدیران ارشد بوده و این امر جزو تکنیک‌هایی است که باعث افزایش سرعت تحول سازمان شده و زمینه و فرصت خدمت را برای همه همکاران فراهم می‌کند.
کریمی ابراز امیدواری کرد، رئیس جدید شعبه بورس و اوراق بهادار بتواند در سمت جدید خود بیش از پیش در تقویت این شعبه مستقل و تاثیرگذار و بازار رقابتی موجود در این واحد مثمر ثمر باشد.
وی در پایان ضمن دیدار صمیمانه با همکاران شعبه، خواستار تقویت نمایندگی و باجه‌های وابسته به شعبه بورس و اوراق بهادار در تمام نقاط تهران و سراسر کشور شد تا خدمات و امکانات سازمان بورس و اوراق بهادار به طور ویژه در محل زندگی مشتریان ارائه شود.
در این مراسم همچنین مدیر امور شعب تهران بانک گفت: تلاش و کوشش همکاران از یک سو و توجه ویژه به مشتری از سوی دیگر در جذب حداکثری مشتریان موثر است.
آزادی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ های موجود به ویژه برنامه ریزی جهت دستیابی به اهداف سازمان و بهینه سازی ترازنامه شعبه تاکید کرد.
در این مراسم همچنین روسای اداره کل سازمان و روش ها، اداره امور شعب شمال تهران و تنی چند از مسئولان بانک حضور داشتند.
 گفتنی است، فرمهینی فراهانی پیش از این معاون اداره امور شعب شمال تهران بانک بوده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا