صنعتصنعت، معدن، تجارت

دستور استاندار تهران برای رفع مشکل چهار شرکت تولیدی و صنعتی در استان تهران

در جلسه ای با حضور استاندار تهران مشکلات چهار شرکت تولیدی و صنعتی در بخش های بانکی، زیست محیطی و منابع طبیعی مطرح و دستوراتی برای رفع مشکلات صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اطلاع رسانی استانداری تهران،جلسه رفع موانع سرمایه گذاری به ریاست استاندار تهران و با حضور امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیران آبفا،حفاظت محیط زیست استان، راه و شهرسازی،جهادکشاورزی و فرماندار شمیرانات برگزار شد.

در این جلسه مشکلات شرکت های نیروگاه برق دومگا واتی دربند سر با ٢٠٠ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۵٠٠ نفر غیر مستقیم،شرکت البسه ال سی من، شرکت دارویی تاج گل و اتحادیه گل محمدی تا هزار نفر اشتغال در زمان برداشت ،در بخش های بانکی،زیست محیطی،منابع طبیعی و تخصیص سهمیه آب بررسی شد.

کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به مشکل شرکت نیروگاه دربندسر گفت: در استان تهران هیچ محدودیتی برای توسعه برق خورشیدی و انرژی پاک وجود ندارد و در شکل گیری فعالیت ها باید قانون مناطق حفاظت شده و عدم واگذاری به غیر رعایت شود.

در ادامه معاون امور اقتصادی استانداری در خصوص مشکل سهمیه آب اتحادیه تخصصی گل محمدی گفت:جلسه ای برای بررسی آب سد نمرود و تقسیم بندی آب کشاورزی و صنعتی در آن منطقه با حضور استاندار و وزیر نیرو برگزار می شود و نتیجه آن، تصمیم مشکل سهمیه آب اتحادیه گل محمدی را مرتفع خواهد کرد.

رفع مشکل بانکی شرکت تولید البسه ال سی من نیز در ادامه این جلسه دردستور کار قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا