اقتصاد کلان

مراسم تودیع و معارفه مدیریت اموال تملیکی استان تهران برگزار شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با حضور قائم مقام و معاونت بهره برداری و فروش سازمان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شهیدی ، قائم مقام سازمان با اشاره به اهمیت عملکرد مدیریت استان تهران افزود: با توجه به وسعت جغرافیایی مدیریت اموال تملیکی استان تهران ، اهمیت این مدیریت بسیار مهم می باشد و در انجام این ماموریت خطیر ضرورت دارد مدیران در تعیین و تکلیف اموال تملک شده،  دقت و نظارت بیشتری داشته باشد و ضرورت دارد تلاش کنیم مدت باقی مانده از سال ، اقدامات موثری در فروش کالا داشته باشیم .
در پایان جلسه با اهداء لوحی از خدمات آقای محمد قاسم صادقی مدیر سابق استان تهران تقدیر گردید و آقای مصطفی نانکلی بعنوان مدیر جدید مدیریت اموال تملیکی آن استان معرفی شد.
متن حکم مدیر جدید اموال تملیکی استان تهران به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای مصطفی نانکلی
با سلام
با عنایت به شایستگی ، تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان مدیر جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان تهران منصوب میشوید .
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از امکانات استان ، هماهنگی و همکاری همه جانبه با بخشهای مختلف سازمان و اهتمام برای برقراری تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و قضایی استان در تحقق اهداف و برنامه های سازمان حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید .همکاری ، همدلی و همراهی در این ماموریت پیش شرط موفقیت است.
عزت ، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم .
امین دلیری
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
 


منبع: روابط عمومی سازمان اموال تملیکی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا